Zasady rekrutacji
Adresaci, do których skierowana jest oferta
Do Szkoły Doktorskiej może być przyjęta osoba posiadająca tytuł zawodowy magistra, magistra inżyniera albo równorzędny. W wyjątkowych przypadkach, uzasadnionych najwyższą jakością osiągnięć naukowo-badawczych, doktorantem może zostać laureat programu „Diamentowy grant” (https://www.gov.pl/web/nauka/diamentowy-grant) lub osoby, które są wymienione w art. 186 ust. 2 ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 742)
Rekrutacja
Rekrutacja do Szkoły Doktorskiej odbywa się w drodze konkursu.
Warunkiem przystąpienia do rekrutacji jest:
- rejestracja kandydata w Internetowej Rekrutacji Kandydatów IRK, w wyznaczonych terminach rejestracji (irk.zut.edu.pl);
- wniesienie jednorazowej opłaty rekrutacyjnej w wysokości 180 zł, przy czym opłata nie podlega zwrotowi;
- złożenie kompletu dokumentów
Kandydaci będący cudzoziemcami mogą podejmować i odbywać kształcenie w Szkole Doktorskiej na zasadach określonych w Dziale VIII ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce oraz szczegółowych warunkach i trybie rekrutacji do Szkoły Doktorskiej w roku akademickim 2023/2024 (określonych w § 5 Uchwały nr 19 Senatu ZUT z dnia 30 stycznia 2023 r.).
Językami wykładowymi w Szkole Doktorskiej są język polski i język angielski.
Proces rekrutacji oraz rozmowa kwalifikacyjna mogą odbywać się w języku polskim lub języku angielskim. Decyzję w sprawie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej w języku angielskim podejmuje dyrektor Szkoły Doktorskiej.
Osoba, która przystępuje do rekrutacji oraz wyraża chęć odbycia kształcenia w Szkole Doktorskiej w języku angielskim, ma obowiązek zgłosić ten fakt dyrektorowi Szkoły Doktorskiej pisemnie lub drogą elektroniczną (e-mail) najpóźniej na 14 dni przed planowanym terminem rozmowy kwalifikacyjnej. Dyrektor Szkoły Doktorskiej udziela kandydatowi odpowiedzi – informując go o możliwości lub braku możliwości rekrutacji i kształcenia w języku angielskim najpóźniej na 7 dni przed planowanym terminem rozmowy kwalifikacyjnej.
Kandydat będący cudzoziemcem może być przyjęty do Szkoły Doktorskiej, prowadzącej kształcenie tylko w języku polskim, jeżeli posiada:
- certyfikat ukończenia kursu przygotowawczego do podjęcia kształcenia w języku polskim w jednostkach wyznaczonych przez ministra właściwego ds. nauki, lub
- certyfikat ukończenia kursu języka polskiego wydany przez odpowiednią jednostkę za granicą, lub
- dyplom ukończenia jednolitych studiów magisterskich lub studiów II stopnia w uczelni za granicą, w której zajęcia były prowadzone w języku polskim, lub
- dyplom ukończenia studiów wyższych w Polsce, które były prowadzone w języku polskim, lub
- certyfikat znajomości języka polskiego, potwierdzający znajomość języka polskiego co najmniej na poziomie biegłości językowej B2, wydany przez Państwową Komisję do spraw Poświadczania Znajomości Języka Polskiego jako Obcego.
Kandydatom posiadającym zaświadczenie o niepełnosprawności zapewnia się, na ich wniosek, pomoc i udogodnienia w procesie rekrutacji stosowne do indywidualnych potrzeb. Osoba opiekująca się doktorantem z niepełnosprawnością lub tłumacz języka migowego nie mogą być merytorycznie bądź zawodowo związani z dyscypliną naukową, w której kandydat zamierza realizować rozprawę doktorską. Zgłoszenie wniosku kandydata potrzebującego ww. pomocy powinno nastąpić w chwili składania dokumentów rekrutacyjnych do Szkoły Doktorskiej.
Wyniki rekrutacji są jawne i podlegają upublicznieniu w formie listy rankingowej i listy osób przyjętych do Szkoły Doktorskiej.
Kształcenie
Dziedzina nauk | Dyscyplina |
---|---|
inżynieryjno-technicznych | architektura i urbanistyka |
automatyka, elektronika, elektrotechnika i technologie kosmiczne | |
informatyka techniczna i telekomunikacja | |
inżynieria chemiczna | |
inżynieria lądowa, geodezja i transport | |
inżynieria materiałowa | |
inżyniera mechaniczna | |
inżynieria środowiska, górnictwo i energetyka | |
rolniczych | rolnictwo i ogrodnictwo |
technologia żywności i żywienia | |
zootechnika i rybactwo |
Kształcenie w Szkole Doktorskiej:
- jest prowadzone w w trybie stacjonarnym od piątku do soboty i trwa 8 semestrów;
- prowadzi do uzyskania efektów uczenia się dla kwalifikacji na poziomie ósmym Polskiej Ramy Kwalifikacji PRK, przy czym efekty uczenia się w zakresie znajomości nowożytnego języka obcego są potwierdzone certyfikatem lub dyplomem ukończenia studiów, poświadczającymi znajomość tego języka na poziomie biegłości językowej nie niższym niż B2;
- w zakresie działalności badawczej realizowane jest na podstawie Indywidualnego Planu Badawczego;
- realizowane jest na podstawie programu kształcenia;
- przygotowuje do uzyskania stopnia doktora;
- kończy się złożeniem rozprawy doktorskiej.
Szczegółowy rozkład zajęć w semestrze zostanie podany do wiadomości przed rozpoczęciem semestru.
Limity miejsc
Lp. | Dyscyplina naukowa | Dziedzina | Planowane limity przyjęć kandydatów do Szkoły Doktorskiej w ZUT | |
---|---|---|---|---|
1. | Architektura i urbanistyka | nauk inżynieryjno-technicznych | 3 | WA |
2. | Automatyka, elektronika, elektrotechnika i technologie kosmiczne | 3 | WE | |
3. | Informatyka techniczna i telekomunikacja | 7 | WI | |
4. | Inżynieria chemiczna | 2 | WTiICh | |
5. | Inżynieria lądowa, geodezja i transport | 1 | WBiIŚ | |
6. | Inżynieria materiałowa | 2 | WTiICh | |
7. | Inżynieria mechaniczna | 2 | WIMiM | |
8. | Inżynieria środowiska, górnictwo i energetyka | 1 | WBiIŚ | |
1 | WKŚiR | |||
9. | Rolnictwo i ogrodnictwo | nauk rolniczych | 1 | WKŚiR |
10. | Technologia żywności i żywienia | 1 | WNoŻiR | |
11. | Zootechnika i rybactwo | 1 | WNoŻiR | |
4 | WBiHZ | |||
Ogółem |
| 29 |
Wykaz dokumentów
I etap rekrutacji:
- Kandydat zobowiązany jest dostarczyć następujące dokumenty:
- kwestionariusz przyjęcia do Szkoły Doktorskiej (wydruk z IRK);
- zaświadczenie złożenia kompletu dokumentów (wydruk z IRK);
- potwierdzenie wniesienia opłaty rekrutacyjnej;
- odpis dyplomu ukończenia jednolitych studiów magisterskich lub studiów II stopnia, lub I stopnia w przypadku przedstawionym w § 2 ust. 1 Uchwały nr 19 Senatu ZUT z dnia 30 stycznia 2023 r. (w przypadku beneficjenta programu „Diamentowy grant” zaświadczenie o średniej ocen z przebiegu toku studiów);
- suplement do dyplomu ukończenia jednolitych studiów magisterskich lub studiów II stopnia lub jego kopię (oryginał dokumentu do wglądu komisji rekrutacyjnej) albo wyciąg z indeksu (indeksów) potwierdzony przez macierzystą szkołę wyższą;
- zaświadczenie o średniej ocen z przebiegu toku studiów drugiego stopnia lub jednolitych magisterskich wydane przez uczelnię, w przypadku braku suplementu do dyplomu lub braku średniej w suplemencie do dyplomu;
- zaświadczenie o planowanym terminie egzaminu magisterskiego potwierdzonym przez jednostkę, w której realizowana jest praca (jeśli dotyczy);
- dokument potwierdzający uzyskanie „Diamentowego Grantu” (jeśli dotyczy);
- portfolio kandydata potwierdzające działalność naukowo-badawczą związaną z dyscypliną lub dziedziną preferowaną przez kandydata (np. wykaz publikacji, wykaz wystąpień konferencyjnych, zgłoszenia patentowe, uzyskane patenty, staże naukowe zagraniczne i krajowe, staże przemysłowe, udział w wymianie międzynarodowej, udział w projektach badawczych, nagrody, wyróżnienia, odbyte szkolenia, aktywność w kołach naukowych, towarzystwach naukowych, odbytych szkoleniach z zakresu umiejętności badawczych, działalności popularyzującej naukę, karierze zawodowej): wzór portfolio, (format: docx, rozmiar: 29 kB) wzór portfolio dla doktoranta wdrożeniowego (format: docx, rozmiar: 29 kB);
- oświadczenie o znajomości języka angielskiego w stopniu umożliwiającym realizację kształcenia w Szkole Doktorskiej, a ponadto kopię dokumentów potwierdzających znajomość języków obcych (jeśli nie ma informacji o znajomości języka nowożytnego obcego na poziomie min. B2 w suplemencie do dyplomu);
- oświadczenie kandydata potwierdzające, że: nie jest/jest doktorantem w innej szkole doktorskiej, nie jest uczestnikiem studiów doktoranckich, nie uczestniczy/uczestniczy w rekrutacji do innej szkoły doktorskiej, nie będzie zatrudniony jako nauczyciel akademicki lub pracownik naukowy na warunkach określonych w art. 209 ust. 10 Ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce, nie posiada/posiada stopień doktora (wzór oświadczenia stanowi załącznik do niniejszego zarządzenia);
- w przypadku posiadania stopnia doktora, kopię dyplomu doktorskiego (oryginał do wglądu);
- inne dokumenty potwierdzające działalność naukowo-badawczą lub inne osiągnięcia, które kandydat uważa za istotne w procesie rekrutacji do Szkoły Doktorskiej;
- opinię proponowanego promotora rozprawy doktorskiej (opcjonalnie);
- oświadczenie kierownika jednostki organizacyjnej, w której kandydat ma realizować prace badawcze związane z przygotowaniem rozprawy doktorskiej o możliwości realizacji badań naukowych tematycznie związanych z przedmiotem rozprawy (wydruk z IRK);
- oświadczenie proponowanego promotora o wyrażeniu zgody na objęcie obowiązków promotora (wydruk z IRK);
- list motywacyjny kandydata;
- aktualną kolorową fotografię spełniającą wymagania zdjęcia do dowodu osobistego (podpisaną imieniem i nazwiskiem) oraz dodatkowo wersję elektroniczną zdjęcia, którą należy umieścić w IRK;
- podanie o miejsce w domu studenckim (o ile kandydat ubiega się o nie);
- zaświadczenie lekarskie zawierające orzeczenie lekarza medycyny pracy, stwierdzające brak przeciwwskazań u kandydata do podjęcia kształcenia, zgodnie z obowiązującymi uregulowaniami Ministerstwa Zdrowia.
- dokumenty potwierdzające wskazaną w portfolio działalność naukowo-badawczą;
- Oprócz wymienionych w ust. 1 dokumentów kandydat składa konspekt projektu badawczego (format: docx, rozmiar: 13,67 kB). W przypadku kandydata będącego cudzoziemcem konspekt może być przygotowany w języku angielskim.
- Kandydat będący cudzoziemcem oprócz dokumentów, wskazanych w ust. 1 i 2, zobowiązany jest ponadto złożyć:
- kserokopię dowodu osobistego lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość kandydata na studia (oryginał dokumentu do wglądu komisji rekrutacyjnej);
- dokument potwierdzający znajomość języka polskiego zgodnie z wykazem umieszczonym § 2 ust. 15 Uchwały nr 19 Senatu ZUT z dnia 30 stycznia 2023 r. (dotyczy tylko cudzoziemców chcących podjąć kształcenie w języku polskim)
- W przypadku ubiegania się o przyjęcie do Szkoły Doktorskiej prowadzonej w języku angielskim, kandydat będący cudzoziemcem powinien dostarczyć dokument potwierdzający znajomość języka angielskiego zgodnie z zasadami określonymi w załączniku nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 141). Potwierdzeniem znajomości języka obcego może być poświadczenie wystawione przez proponowanego promotora w jednostce przyjmującej, że przygotowanie oraz stopień znajomości języka angielskiego przez kandydata będącego cudzoziemcem pozwalają na podjęcie kształcenia w języku angielskim. Znajomość języka obcego może być również zweryfikowana podczas rozmowy kwalifikacyjnej.
- Ubiegający się o przyjęcie do Szkoły Doktorskiej cudzoziemcy powinni posiadać dyplom ukończenia studiów drugiego stopnia lub jednolitych studiów magisterskich uzyskany w Polsce lub zalegalizowany (opatrzony apostille) dyplom ukończenia studiów za granicą, dający prawo do ubiegania się o nadanie stopnia doktora w państwie, w którego systemie szkolnictwa wyższego działa uczelnia, która go wydała, o ile nie zachodzą przesłanki określone w art. 326 ust. 3 ustawy oraz poświadczone przez tłumacza przysięgłego jego tłumaczenie na język polski. Dokumenty sporządzone w języku obcym mogą być przetłumaczone na język polski przez tłumacza w kraju macierzystym kandydata, z tym że tłumaczenie takie powinno zostać potwierdzone przez polskiego konsula urzędującego w tym kraju.
Uczelnia w indywidualnych przypadkach będzie akceptowała skany dokumentów określonych w ust. 1 i 2, z zastrzeżeniem że kandydat zobowiązany będzie do przedstawienia oryginałów dokumentów, do wglądu, w terminie do 30 września.
Dokumenty należy złożyć w sekretariacie Szkoły Doktorskiej osobiście za okazaniem dokumentu tożsamości lub przez osobę posiadającą stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub za pomocą operatora pocztowego. Za termin doręczenia dokumentów do Szkoły Doktorskiej uznaje się wówczas termin ich nadania w polskiej placówce pocztowej.
- osobiście
Adres: al. Piastów 19, 70-310 Szczecin, pokój 146, budynek Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Mechatroniki, poniedziałek - piątek w godzinach: 8:00 - 13:00
- pocztą tradycyjną (zalecamy - list polecony za potwierdzeniem zwrotnym)
Adres korespondencyjny: al. Piastów 17, 70-310 Szczecin z dopiskiem – REKRUTACJA DO SZKOŁY DOKTORSKIEJ
W razie niedostarczenia przez kandydatów dokumentów w wyznaczonym terminie i miejscu, bądź dostarczenia dokumentów niekompletnych, kandydat zostaje wezwany do ich uzupełnienia w terminie 7 dni od dnia otrzymania wezwania. Wezwanie do uzupełnienia informacji jest skierowane w formie elektronicznej za pośrednictwem adresu e-mail wskazanego przez kandydata w dokumentach rekrutacyjnych. W przypadku nieustosunkowania się do wezwania lub braku wskazania adresu e-mail, Kandydat nie zostaje dopuszczony do dalszych etapów postępowania rekrutacyjnego.
Kandydat będący cudzoziemcem lub kandydat przebywający za granicą może złożyć wniosek do dyrektora Szkoły Doktorskiej o możliwość złożenia dokumentacji w formie elektronicznej z jednoczesnym zobowiązaniem do dostarczenia oryginału dokumentów przed ustaleniem listy osób przyjętych do Szkoły Doktorskiej, nie później niż do 30 września.
Kandydat posiadający orzeczenie o niepełnosprawności wydane na podstawie przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r., poz. 573, ze zm.) składa je wraz z innymi dokumentami rekrutacyjnymi, jeśli ma zamiar skorzystania z dodatkowych uprawnień wynikających z przepisów prawa.
II etap rekrutacji - rozmowa kwalifikacyjna:
Przygotowanie prezentacji, wg wzoru, maksymalnie 10 slajdów - wzór prezentacji (format: pptx, rozmiar: 2,11 MB)
Baza promotorów
Baza promotorów Szkoły Doktorskiej w ZUT w Szczecinie w podziale na dyscypliny naukowe
Dyscyplina | Tytuł/stopień naukowy imię i nazwiskoTytuł/stopień naukowy imię i nazwisko |
---|---|
architektura i urbanistyka | dr hab. inż. arch. Krzysztof Bizio (format: pdf, rozmiar: 143 kB) |
dr hab. inż. arch. Klara Czyńska, prof. ZUT (format: pdf, rozmiar: 231 kB) | |
dr hab. inż. arch. Grzegorz Wojtkun, prof. ZUT (format: pdf, rozmiar: 147 kB) | |
dr hab. inż. arch. Adam Zwoliński, prof. ZUT (format: pdf, rozmiar: 153 kB) | |
automatyka, elektronika, elektrotechnika i technologie kosmiczne
| prof. dr hab. inż. Tomasz Chady (format: pdf, rozmiar: 169 kB) |
prof. dr hab. inż. Konstanty Gawrylczyk (format: pdf, rozmiar: 205 kB) | |
dr hab. inż. Paweł Dworak, prof. ZUT (format: pdf, rozmiar: 165 kB) | |
dr hab. inż. Przemysław Łopato, prof. ZUT (format: pdf, rozmiar: 285 kB) | |
dr hab. inż. Przemysław Mazurek, prof. ZUT (format: pdf, rozmiar: 159 kB) | |
dr hab. inż. Witold Mickiewicz, prof. ZUT (format: pdf, rozmiar: 163 kB) | |
dr hab. inż. Krzysztof Okarma, prof. ZUT (format: pdf, rozmiar: 192 kB) | |
dr hab. inż. Grzegorz Psuj prof. ZUT (format: pdf, rozmiar: 216 kB) | |
dr hab. inż. Marcin Wardach, prof. ZUT (format: pdf, rozmiar: 165 kB) | |
informatyka techniczna i telekomunikacja
| prof. dr hab. inż. Aleksandr Cariow (format: pdf, rozmiar: 152 kB) |
dr hab. inż. Paweł Forczmański, prof. ZUT (format: pdf, rozmiar: 157 kB) | |
dr hab. inż. Dariusz Frejlichowski, prof. ZUT | |
dr hab. inż. Tomasz Hyla, prof. ZUT (format: pdf, rozmiar: 197 kB) | |
dr hab. inż. Przemysław Klęsk, prof. ZUT (format: pdf, rozmiar: 182 kB) | |
dr hab. inż. Przemysław Korytkowski, prof. ZUT (format: pdf, rozmiar: 145 kB) | |
dr hab. inż. Marcin Korzeń, prof. ZUT (format: pdf, rozmiar: 145 kB) | |
dr hab. inż. Krzysztof Małecki, prof. ZUT | |
dr hab inż Przemysław Mazurek, prof. ZUT (format: pdf, rozmiar: 159 kB) | |
dr hab. inż. Krzysztof Okarma, prof. ZUT (format: pdf, rozmiar: 192 kB) | |
dr hab. inż. Marcin Pluciński, prof. ZUT (format: pdf, rozmiar: 167 kB) | |
dr hab. inż. Przemysław Różewski, prof. ZUT (format: pdf, rozmiar: 162 kB) | |
inżynieria chemiczna
| prof. dr hab. inż. Zbigniew Czech (format: pdf, rozmiar: 158 kB) |
prof. dr hab. inż. Elżbieta Filipek (format: pdf, rozmiar: 172 kB) | |
prof. dr hab. inż. Marek Gryta (format: pdf, rozmiar: 170 kB) | |
prof. dr hab. inż. Antoni W. Morawski (format: pdf, rozmiar: 242 kB) | |
prof. dr hab. inż. Sylwia Mozia (format: pdf, rozmiar: 151 kB) | |
prof. dr hab. inż. Jacek Przepiórski (format: pdf, rozmiar: 144 kB) | |
prof. dr hab. inż. Agnieszka Wróblewska (format: pdf, rozmiar: 159 kB) | |
dr hab. inż. Anna Błońska-Tabero, prof. ZUT (format: pdf, rozmiar: 147 kB) | |
dr hab. inż. Monika Bosacka, prof. ZUT (format: pdf, rozmiar: 149 kB) | |
dr hab. inż. Agnieszka Kowalczyk, prof. ZUT (format: pdf, rozmiar: 209 kB) | |
dr hab. inż. Zofia Lendzion-Bieluń, prof. ZUT (format: pdf, rozmiar: 239 kB) | |
dr hab. inż. Elżbieta Tomaszewicz, prof. ZUT (format: pdf, rozmiar: 205 kB) | |
dr hab. inż. Katarzyna Wilpiszewska, prof. ZUT (format: pdf, rozmiar: 176 kB) | |
dr hab. inż. Ewelina Kusiak-Nejman (format: pdf, rozmiar: 183 kB) | |
dr hab. inż. Iwona Pełech (format: pdf, rozmiar: 149 kB) | |
dr hab. inż. Beata Schmidt (format: pdf, rozmiar: 200 kB) | |
inżynieria lądowa, geodezja i transport
| prof. dr hab. inż. Elżbieta Horoszczaruk (format: pdf, rozmiar: 182 kB) |
prof. dr hab. inż. Radosław Iwankiewicz (format: pdf, rozmiar: 147 kB) | |
prof. dr hab. inż. Włodzimierz Kiernożycki (format: pdf, rozmiar: 172 kB) | |
dr hab. inż. Paweł Mieczkowski (format: pdf, rozmiar: 144 kB) | |
dr hab. inż. Katarzyna Zwarycz-Makles (format: pdf, rozmiar: 166 kB) | |
inżynieria materiałowa
| prof. dr hab. inż. Mirosława El Fray |
prof. dr hab. inż. Elżbieta Filipek (format: pdf, rozmiar: 172 kB) | |
prof. dr hab. inż. Elżbieta Horoszczaruk (format: pdf, rozmiar: 182 kB) | |
prof. dr hab. inż. Jacek Przepiórski (format: pdf, rozmiar: 144 kB) | |
prof. dr hab. inż. Ewa Mijowska | |
prof. dr hab. inż. Antoni Morawski (format: pdf, rozmiar: 242 kB) | |
dr hab. inż. Anna Błońska-Tabero, prof. ZUT (format: pdf, rozmiar: 147 kB) | |
dr hab. inż. Monika Bosacka, prof. ZUT (format: pdf, rozmiar: 149 kB) | |
dr hab. inż. Grażyna Dąbrowska, prof. ZUT | |
dr hab. inż. Elżbieta Tomaszewicz, prof. ZUT (format: pdf, rozmiar: 205 kB) | |
dr hab. inż. Krzysztof Kowalczyk, prof. ZUT | |
dr hab. inż. Katarzyna Wilpiszewska, prof. ZUT (format: pdf, rozmiar: 176 kB) | |
dr hab. inż. Beata Zielińska | |
dr hab. inż. Beata Schmidt (format: pdf, rozmiar: 200 kB) | |
inżynieria mechaniczna
| dr hab. inż. Paweł Gutowski, prof. ZUT (format: pdf, rozmiar: 219 kB) |
dr hab. inż. Kamil Urbanowicz, prof. ZUT (format: pdf, rozmiar: 170 kB) | |
dr hab. inż. Katarzyna Zwarycz-Makles (format: pdf, rozmiar: 166 kB) | |
inżynieria środowiska, górnictwo i energetyka
| prof. dr hab. inż. Antoni Morawski (format: pdf, rozmiar: 242 kB) |
dr hab. inż. Katarzyna Zwarycz-Makles (format: pdf, rozmiar: 166 kB) | |
rolnictwo i ogrodnictwo
| dr hab. inż. Marek Bury, prof. ZUT (format: pdf, rozmiar: 193 kB) |
technologia żywności i żywienia
| dr hab. inż. Iwona Adamska, prof. ZUT |
dr hab. inż. Artur Ciemniak, prof. ZUT (format: pdf, rozmiar: 145 kB) | |
dr hab. inż. Agata Witczak, prof. ZUT (format: pdf, rozmiar: 182 kB) | |
zootechnika i rybactwo
| dr hab. inż. Wioletta Biel, prof. ZUT |
dr hab. inż. Artur Ciemniak, prof. ZUT (format: pdf, rozmiar: 145 kB) | |
dr hab. inż. Jolanta Kiełpińska, prof. ZUT | |
dr hab. inż. Arkadiusz Nędzarek, prof. ZUT | |
dr hab. inż. Remigiusz Panicz, prof. ZUT (format: pdf, rozmiar: 205 kB) | |
dr hab. inż. Adam Tański, prof. ZUT | |
dr hab Małgorzata Ożgo, prof. ZUT |
Pozostałe informacje
Dane teleadresowe sekretariatu Szkoły Doktorskiej:
al. Piastów 19, 70-310 Szczecin, pokój 146 budynek Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Mechatroniki
Tel. 91 449 44 39
Adres do korespondencji:
al. Piastów 17, 70-310 Szczecin