Zapraszamy wszystkich doktorantów ZUT zainteresowanych założeniem własnej firmy do udziału w szkoleniu, którego celem jest przekazanie praktycznej wiedzy na temat prowadzenia działalności gospodarczej. Będzie to niezwykła okazja do poszerzenia wiedzy oraz zdobycia umiejętności, które pozwolą wykorzystać możliwości jakie stwarza obecna sytuacja gospodarcza. Szkolenie w formie webinaru odbędzie się 25 czerwca 2020 r. (cz. I) oraz 2 lipca 2020 r. (cz. II) w godz. 10:00 – 12:15.
W programie szkolenia (format: pdf, rozmiar: 171 kB) m.in.:
- Część I (25.06.2020): projektowanie modelu biznesowego przedsięwzięcia, testowanie hipotez modelu biznesowego metodami lean startup i customer development, przygotowywanie prezentacji dla inwestora;
- Część II (02.07.2020): zakładanie działalności gospodarczej, formy opodatkowania, źródła finansowania, modele rozwoju start-upów
Szkolenie poprowadzi Magdalena Ostrowska, kierownik Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości w Regionalnym Centrum Innowacji i Transferu Technologii ZUT.
W celu rejestracji należy przesłać pocztą elektroniczną skan lub zdjęcie wypełnionego i podpisanego formularza zgłoszeniowego (format: xlsx, rozmiar: 159 kB) oraz oświadczenia uczestnika projektu (format: docx, rozmiar: 67 kB) na adres: szkolenia_power@zut.edu.pl lub agata.skrobek@zut.edu.pl do 22 czerwca 2020 r.
Wydarzenie będzie realizowane przy użyciu komunikatora Teams, dlatego uczestnicy muszą posiadać:
- komputer ze stabilnym podłączeniem do Internetu,
- przeglądarkę internetową (preferowany Chrome lub Edge).
Zaakceptowani uczestnicy wydarzenia otrzymają mail ze wszystkimi niezbędnymi informacjami, w tym link, który pozwoli na udział w wydarzeniu.
15 minut przed oficjalnym czasem rozpoczęcia wydarzenia będzie otwarty „wirtualny pokój szkoleniowy”. Jest to okazja na przetestowanie połączenia.
Regulamin rekrutacji (format: pdf, rozmiar: 678 kB)
Udział w zajęciach jest bezpłatny, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój.