Zapraszamy wszystkich doktorantów zainteresowanych zdobyciem nowej wiedzy i umiejętności z zakresu przygotowania oraz realizowania projektów badawczych na szkolenie on-line, które odbędzie się w dniach 7-8 czerwca 2021 r. w godz. 09:00-14:00 (szkolenie przeniesione z 10-11 maja 2021 r.)
Udział w szkoleniu zostanie potwierdzony certyfikatem.
W programie szkolenia, m.in.:
- jak zaplanować badania naukowe zgodnie z Kanonem wiedzy o zarządzaniu projektami PMI;
- zarządzanie realizacją i zmianą w badaniach finansowanych ze źródeł zewnętrznych.
- obowiązki realizujących badania naukowe w kontekście planowania badań.
- metodologia przeglądu literatury.
- kryteria oceny publikacji na potrzeby analizy literatury i planowania badań.
Szkolenie poprowadzi dr hab. Szymon Walczak, PMP – matematyk, w latach 2015-2018 koordynator dyscyplin Narodowego Centrum Nauki, certyfikowany menedżer projektów (PMI Project Management Professional).
W celu rejestracji należy przesłać pocztą elektroniczną skan lub zdjęcie wypełnionego i podpisanego formularza zgłoszeniowego (format: pdf, rozmiar: 205 kB) oraz oświadczenia uczestnika (format: docx, rozmiar: 67 kB) projektu na adres: agata.skrobek@zut.edu.pl.
Wydarzenie będzie realizowane przy użyciu komunikatora Teams, dlatego uczestnicy muszą posiadać:
- komputer ze stabilnym podłączeniem do Internetu,
- zainstalowaną aplikację Teams bądź przeglądarkę internetową (preferowany Chrome lub Edge).
Zaakceptowani uczestnicy wydarzenia otrzymają mail ze wszystkimi niezbędnymi informacjami, w tym link, który pozwoli na udział w wydarzeniu.
15 minut przed oficjalnym czasem rozpoczęcia wydarzenia będzie otwarty „wirtualny pokój szkoleniowy”. Jest to okazja na przetestowanie połączenia.
Regulamin rekrutacji (format: pdf, rozmiar: 678 kB)
Udział w zajęciach jest bezpłatny, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój.