Uczestnicy warsztatów poznają formy i metody praktycznego zastosowania kompetencji relacyjnych w pracy zawodowej. Dowiedzą się jak ważna i potrzebna jest komunikacja interpersonalna, jak zbudować, zarządzać i utrzymać zespół pracowników oraz jak zostać liderem tego zespołu. Dzięki udziałowi w warsztatach uczestnicy będą wiedzieli jak dobrze rozpoznać konflikty i problemy interpersonalne oraz nauczą się skutecznie je rozwiązywać za pomocą negocjacji. Spotkanie będzie miało formę warsztatową, czyli będzie prowadzone z aktywnym udziałem słuchaczy.
Udział zostanie potwierdzony zaświadczeniem.
W programie warsztatów m.in.:
- czym są kompetencje miękkie i jakie znaczenie maja w zarządzaniu zespołem;
- komunikacja jako najważniejsze narzędzie kompetencji relacyjnych;
- aktywne słuchanie, empatia i asertywność jako podstawy skutecznego komunikowania się;
- jak zbudować zespół? (warunki powstawania zespołu);
- narzędzia zarządcze potrzebne w planowaniu i organizowaniu pracy zespołu;
- stres i jego wykorzystanie w pracy zespołowej (zarządzanie stresem);
- konflikty czyli jak zdiagnozować problemy w zespole, zarządzać nimi i rozwiązywać spory;
- zasady, style i techniki skutecznych negocjacji
Szkolenie poprowadzi Mirosław Serbinowicz, doświadczony trener, specjalista szkoleniowiec z zakresu zarządzania (zarządzanie zasobami ludzkimi, szkolenia liderskie, motywacyjne), negocjacji (porozumiewanie się, tworzenie relacji międzyludzkich, negocjacje biznesowe) oraz komunikacji interpersonalnej (personal branding, public relations, kreowanie wizerunku, autoprezentacja). Mediator z 18-letnim doświadczeniem, specjalista w dziedzinie rozwiązywania sporów zbiorowych i konfliktów społecznych, ekspert UE w obszarze dialogu społecznego.
W celu rejestracji należy przesłać pocztą elektroniczną skan lub zdjęcie wypełnionego i podpisanego formularza zgłoszeniowego (format: pdf, rozmiar: 203 kB) oraz oświadczenia uczestnika (format: docx, rozmiar: 67 kB) projektu na adres: wojciech.jedrzejewski@zut.edu.pl.
Wydarzenie będzie realizowane przy użyciu komunikatora Teams, dlatego uczestnicy muszą posiadać:
- komputer ze stabilnym podłączeniem do Internetu,
- zainstalowaną aplikację Teams bądź przeglądarkę internetową (preferowany Chrome lub Edge).
Zaakceptowani uczestnicy wydarzenia otrzymają mail ze wszystkimi niezbędnymi informacjami, w tym link, który pozwoli na udział w wydarzeniu.
15 minut przed oficjalnym czasem rozpoczęcia wydarzenia będzie otwarty „wirtualny pokój szkoleniowy”. Jest to okazja na przetestowanie połączenia.
Regulamin rekrutacji (format: pdf, rozmiar: 679 kB)
Udział w zajęciach jest bezpłatny, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój.