Uczestnicy dowiedzą się jak jak zbudować model działania firmy dostosowany do różnych rynków zagranicznych oraz wybrać optymalną strategię ekspansji, odpowiadającą oferowanemu produktowi i specyfice lokalnych odbiorców. Przybliżymy sposoby na zrozumienie potrzeb klientów i budowanie wartości istotnych dla nich. Powiemy jak ustalać przewagi konkurencyjne produktu na rynkach eksportowych i stworzyć ofertę atrakcyjną zarówno dla dystrybutora jak i klienta ostatecznego. Ponadto zaprezentujemy jak:
- zbadać otoczenie biznesowe przedsiębiorstwa oraz konkurencję na rynkach docelowych;
- wybierać rynki i dobrać do nich optymalny model biznesowy;
- zaadaptować produkt do wymogów wskazanych rynków zagranicznych;
- dobrać cenę eksportową do rynku docelowego;
- wykorzystać narzędzia marketingowe w pozyskaniu zagranicznych dystrybutorów i klientów
Szkolenie poprowadzi Grzegorz Bratek, Dyrektor Zarządzający firmy konsultingowej Eurospektrum, który posiada 17-letnie doświadczenie we wprowadzaniu marek polskich i międzynarodowych na rynki zagraniczne.
Na szkolenie obowiązuje rejestracja - liczba miejsc jest ograniczona.
Do 7 czerwca 2019 pierwszeństwo w rejestracji mają przedsiębiorcy.
Zapraszamy!