MIEJSCE PRACY: DZIEKANAT WYDZIAŁU TECHNOLOGII I INŻYNIERII CHEMICZNEJ Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie, al. Piastów 42
OPIS STANOWISKA
- organizowanie pracy Dziekanatu i odpowiedzialność za prawidłową realizację jego zadań;
- ustalanie i aktualizowanie zakresu obowiązków, odpowiedzialności i uprawnień podległych pracowników;
- dokonywanie okresowych ocen pracowników;
- opracowywanie i podpisywanie pism dotyczących spraw wchodzących w zakres działania Dziekanatu;
- nadzór nad opracowywaniem projektów pism przedkładanych do podpisu Dziekana – w zgodzie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym wewnętrznymi aktami normatywnymi;
- nadzór nad przygotowywaniem i terminowością realizacji zamówień na spersonalizowane dyplomy ukończenia studiów;
- nadzór nad zamawianiem i wydawaniem legitymacji studenckich;
- współpraca z administracja centralną;
- współpraca z Prodziekanami i Dziekanem oraz Pełnomocnikami Dziekana;
- obsługa systemu POL-on w zakresie związanym z dydaktyką Wydziału i publikacjami naukowymi pracowników Wydziału;
- obsługa protokołów elektronicznych;
- nadzór nad obsługą dokumentów obsady kadrowej Wydziału;
- nadzór nad prowadzeniem rejestru druków ścisłego zarachowania, ich inwentaryzacją i rozliczaniem;
- nadzór nad rozliczaniem finansów wydziałowych;
- kontrola nad planowaniem zajęć dydaktycznych na wydziale;
- obsługa skrzynki e-PUAP Wydziału;
- obsługa systemów informatycznych wykorzystywanych w ZUT, w szczególności UczelniaXP, Simple-ERP, OFR;
- administrowanie stroną internetową Wydziału;
- nadzór nad systemami do przeprowadzania głosowań on-line oraz stacjonarnie;
- prawidłowe i terminowe sporządzanie sprawozdań związanych z zakresem działania jednostki na polecenie Dziekana;
- wykonywanie innych zadań zleconych przez Dziekana Wydziału.
WYMAGANIA
- wykształcenie wyższe;
- staż pracy (udokumentowany świadectwami pracy) min. 4 lata, w tym 2 na stanowisku zastępcy kierownika lub gł. specjalisty lub 3 lata na stanowisku specjalisty;
- znajomość języków obcych: j. angielski w stopniu komunikatywnym;
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych;
- biegła znajomość obsługi programów pakietu MS Office oraz MS TEAMS;
- dobra znajomość rozwiązań IT stosowanych w pracy Dziekanatu i Wydziału;
- doświadczenie w pracy z systemami informatycznymi wykorzystywanymi w ZUT, w tym w szczególności UczelniaXP, Simple-ERP, OFR;
- znajomość zasad dostępności cyfrowej WCAG zarówno dotyczących dokumentów, jak i stron internetowych;
- znajomość podstaw tworzenia stron internetowych i aplikacji mobilnych;
- minimum trzyletnie doświadczenie w planowaniu zajęć dydaktycznych i rozliczaniu realizacji tych zajęć;
- minimum dwuletnie doświadczenie w administrowaniu projektami badawczymi krajowymi i międzynarodowymi;
- ogólna znajomość przepisów obowiązujących w szkolnictwie wyższym oraz realizacji procesu dydaktycznego w uczelni;
- umiejętność poprawnego formułowania pism urzędowych;
- bardzo dobra organizacja pracy;
- komunikatywność.
OFERUJEMY
- umowę pracę w wymiarze pełnego etatu,
- stabilne warunki zatrudnienia,
- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym:
- możliwość ubiegania się o niskoprocentową pożyczkę na cele mieszkaniowe, zawieraną na okres zatrudnienia,
- dofinansowanie do wypoczynku,
- dofinansowanie do zwiększonych kosztów utrzymania w okresie świątecznym,
- dostęp do ośrodków wypoczynkowych w miejscowościach nadmorskich,
WYMAGANE DOKUMENTY
- C.V.,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych. (format: docx, rozmiar: 15,95 KB)
Oferty prosimy przesłać do dnia 27.04.2023 r. drogą e-mailową na adres: kadry-rekrutacja@zut.edu.pl (w tytule maila wpisując „nabór na kierownika dziekanatu WTiICh” lub w formie papierowej z dopiskiem ,,nabór na kierownika dziekanatu WTiICh” na adres:
Dział Kadr
Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie
al. Piastów 17 pok. 225C
70-310 Szczecin
Rozstrzygnięcie naboru nastąpi do 28.04.2023 r .
Informujemy, iż skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi osobami.