OPIS STANOWISKA
- nadzór nad prawidłowym naliczaniem wynagrodzeń osobowych i wynagrodzeń bezosobowych,
- weryfikacja zawieranych umów cywilnoprawnych,
- nadzór nad prawidłowością naliczania i odprowadzania podatku dochodowego od osób fizycznych, podatku od towarów i usług, podatku „u źródła”, a także składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne,
- nadzór nad sporządzaniem deklaracji podatkowych i do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych,
- sporządzanie deklaracji podatku dochodowego od osób prawnych,
- nadzór nad sporządzaniem informacji dotyczących wynagrodzeń, rozrachunków,
- inicjowanie i wdrażanie usprawnień w zakresie systemu „Płace” i „Finansowo-Księgowego”,
- nadzór i współdziałanie przy sporządzaniu obowiązujących sprawozdań i informacji w zakresie finansowym i wynagrodzeń,
- sporządzanie sprawozdań budżetowych,
- współpraca z bankami,
- uzgadnianie kont księgowych z zadeklarowanymi kwotami,
- ustalanie „proporcji” w podatku od towarów i usług,
- uczestniczenie w sporządzaniu sprawozdania finansowego,
- uczestniczenie w opracowywaniu i opiniowaniu wewnętrznych aktów prawnych, aktów kwestora, leżących w zakresie powierzonych spraw.
WYMAGANIA
- wykształcenie wyższe ekonomiczne,
- mile widziane ukończone studia podyplomowe w zakresie rachunkowości,
- staż pracy co najmniej 10 lat, w tym co najmniej 4 lata na stanowisku kierowniczym,
- znajomość ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce oraz zasad funkcjonowania akademickich uczelni publicznych,
- znajomość przepisów ustawy o rachunkowości, finansach publicznych,
- bardzo dobra znajomość przepisów ustaw o systemie ubezpieczeń społecznych, o podatku dochodowym od osób fizycznych i prawnych oraz o podatku VAT,
- znajomość zasad rozliczania wynagrodzeń z tytułu umowy o pracę oraz umów cywilo-prawnych,
- znajomość programu Płatnik,
- znajomość rozliczania Pracowniczych Planów Kapitałowych,
- dobra organizacja pracy i planowania,
- umiejętność zarządzania zespołami i zasobami ludzkimi,
- wysoki poziom umiejętności interpersonalnych, operatywność, komunikatywność oraz pełna dyspozycyjność zawodowa – gotowość do rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
- znajomość języka angielskiego i niemieckiego w stopniu komunikatywnym,
- biegła znajomość obsługi komputera, w tym MS Office.
WYMAGANE DOKUMENTY
- C.V. z uwzględnieniem przebiegu dotychczasowego zatrudnienia,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych.
Oferty prosimy przesłać do dnia 27.05.2021 r. drogą e-mailową na adres: kadry-rekrutacja@zut.edu.pl (w tytule maila wpisując „nabór na zastępcę kwestora ds. finansowych” lub w formie papierowej z dopiskiem ,,nabór na zastępcę kwestora ds. finansowych” na adres:
Dział Kadr
Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie
al. Piastów 19, (pok. 3, 4 budynek WIMiM)
70-310 Szczecin
Rozstrzygnięcie naboru nastąpi do 01.06.2021 r .
Informujemy, iż skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi osobami. Nadesłanych pocztą ofert nie odsyłamy.
Powyższa oferta może zostać wykorzystana do innych rekrutacji prowadzonych przez Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie. W tym celu proszę w CV zamieścić dodatkową zgodę o następującej treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Zachodniopomorski Uniwersytecie Technologicznym w Szczecinie, al. Piastów 19, danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym do celów przyszłych rekrutacji”.