Szkolenie dedykowane jest szczególnie mikro, małym i średnim firmom, które postawiły już swoje pierwsze kroki w działaniach online i są zainteresowane dalszym rozwojem.
Podczas szkolenia dowiedzą się Państwo w jaki sposób dzięki narzędziom analitycznym skuteczniej i szybciej rozwijać swój e-biznes. Przyjrzymy się najważniejszym aspektom na które trzeba zwrócić uwagę, podczas prowadzenia firmowego bloga, sklepu internetowego czy strony internetowej.
Zakres szkolenia obejmuje:
- Podstawowe kanały marketingowe online – organic, paid ads, social, direct itp. oraz ich rola w prowadzeniu działań w sieci,
- Kluczowe wskaźniki analityczne w służbie działań digital,
- Jak czytać i analizować zachowania użytkowników na sklepach, blogach i stronach internetowym,
- Działania marketingowe i reklamowe w środowisku online - Jak wyznaczać cele i je mierzyć?
Szkolenie poprowadzi Agnieszka Wielgórecka - konsultant ds. transferu technologii RCIITT, obserwator i uczestnik zmieniającego się e-handlu na rynku amerykańskim, posiadający długoletnie doświadczenie w kierowaniu zespołem oraz obsłudze klienta. Oraz Mariusz Kowalczyk, który pierwsze kroki w e-commerce stawiał w 2012 roku prowadząc swój własny sklep internetowy. Doświadczony przedsiębiorca, handlowiec i trener. Bloger z ponad 8-letnim doświadczeniem. Obecnie współtworzy We Commerce, specjalizując się przy tym w analizie danych i narzędziach analitycznych online, performance marketingu w sieci Google Ads oraz współtworzeniu strategii marketingu digital. Wielki fan internetu i analitycznych nowinek, w wolnym czasie prowadzący bloga i instagrama.
Szkolenie odbędzie się w dniu 18 czerwca 2019 od godziny 9:00 i obowiązuje na nie rejestracja.
W szkoleniu mogą brać udział również pracownicy naukowi oraz pracownicy administracji samorządowej, ale do 11 czerwca pierwszeństwo w rejestracji mają przedsiębiorcy.
Zapraszamy!