Informacje bieżące

Rozstrzygnięcie konkursu na stanowisko adiunkta w Katedrze Inżynierii Budowlanej i Komunikacyjnej 06.09.2024 13:37

INFORMACJA O WYNIKU KONKURSU

w trybie art. 119 ust. 3 ustawy z dnia 20.07.2018 r. –

Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz.U. z 2018 r., poz. 1668 ze zm.)

 

JEDNOSTKA                                      Katedra Inżynierii Budowlanej i Komunikacyjnej

                                                           Wydział Budownictwa i Inżynierii Środowiska

                                                           Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie

 

STANOWISKO                                  adiunkt

 

DATA OGŁOSZENIA                        15.07.2024 r.

 

TERMIN SKŁADANIA OFERT         30.09.2024 r.

 

TERMIN ROZSTRZYGNIĘCIA

KONKURSU                                      06.09.2024 r.

 

ILOŚĆ ZGŁOSZEŃ                            1

 

 

W wyniku przeprowadzonego postepowania konkursowego na w/w stanowisko konkurs wygrał/a :

 

Dr inż. Łukasz Topczewski

 

UZASADNIENIE:

 

Na odbytym w dniu 03.09.2024 r. posiedzeniu, komisja ds. rozstrzygnięcia konkursu na stanowisko adiunkta w Katedrze Inżynierii Budowlanej i Komunikacyjnej stwierdziła, że na ogłoszony konkurs wpłynęło 1  podanie o zatrudnienie.

Stwierdzono, że konkurs odbył się zgodnie z wymogami określonymi w art. 113 oraz art. 116 Ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce
(Dz. U. z 2018 r. poz. 1668 ze zm.) oraz w Statucie Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie.
Komisja po zapoznaniu się z przedłożonymi dokumentami pozytywnie  zaopiniowała kandydaturę dr inż. Łukasza Topczewskiego.

 

W toku dyskusji i analizy uznano, że złożona przez dr inż. Łukasza Topczewskiego dokumentacja jest kompletna, a kandydat spełnia wymagania kwalifikacyjne podane w procedurze konkursowej. Dr inż. Łukasz Topczewski posiada stopnień doktora nauk technicznych, który uzyskał na Uniwersytecie w Minho (Guimaraes, Portugalia) za rozprawę pt. „Doskonalenie i zastosowanie radarowej techniki nieniszczącej do kontroli mostów betonowych”, napisaną i obronioną w j. angielskim. Jest autorem (lub współautorem) wielu publikacji naukowych, zajmował się pozyskiwaniem projektów badawczych, a następnie nadzorem nad ich realizacją. Ma również osiągnięcia w zakresie wdrożeń, m.in. systemu monitoringu rozmycia dna na pięciu głównych mostach kolejowych w Polsce, czy też stworzenia Działu Badań i Rozwoju w firmie Escort sp. z o.o.

Biegle posługuje się językiem angielskim w mowie i piśmie (poziom C1) oraz językiem niemieckim (poziom B1).

 

informacja:

word  (format:  pdf, rozmiar:  129 kB)

pdf (format:  pdf, rozmiar:  129 kB)