MIEJSCE PRACY: Dziekanat Wydziału Architektury, ul. Żołnierska 50, 71-210 Szczecin
OPIS STANOWISKA
- Zarządzanie dziekanatem
- Zapewnienie wysokiej jakości i efektywności działań organizacyjnych dziekanatu,
- Organizowanie pracy dziekanatu i odpowiedzialność za prawidłową realizację jego zadań,
- Ustalanie i aktualizowanie w porozumieniu z Dziekanem zakresu obowiązków, odpowiedzialności i uprawnień podległych pracowników,
- Prowadzenie ewidencji czasu pracy, koordynacja urlopów oraz dokonywanie okresowych ocen pracowników dziekanatu,
- Współpraca i organizacja
- Współpraca z Dziekanem, Prodziekanami oraz Pełnomocnikami Dziekana,
- Współpraca z administracją centralną w ramach realizacji zadań dziekanatu,
- Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z różnymi podmiotami zewnętrznymi, w celu realizacji zadań dziekanatu,
- Obsługa spraw osobowych pracowników WA w tym w szczególności w zakresie zamiany warunków zatrudnienia, obniżki pensum, wniosków o nagrody, ordery i odznaczenia,
- Wspieranie działalności naukowej, dydaktycznej i organizacyjnej nauczycieli akademickich Wydziału Architektury w zakresie właściwym dla działań dziekanatu.
- Wsparcie Dziekana
- Nadzór nad opracowywaniem projektów pism przedkładanych do podpisu Dziekana w zgodzie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym wewnętrznymi aktami normatywnymi,
- Koordynacja terminarza Dziekana i organizacja spotkań Dziekana,
- Przygotowanie sprawozdania rocznego Dziekana WA,
- Organizacja uroczystości wydziałowych.
- Obieg dokumentów
- Nadzór nad terminowością i prawidłowym obiegiem dokumentów w zakresie zadań dziekanatu,
- Obsługa skrzynki e-PUAP Wydziału,
- Obsługa systemów informatycznych wykorzystywanych w ZUT, w szczególności UczelniaXP, Simple-ERP, OFR.
- Projekty badawcze, dydaktyczne i inwestycyjne
- Nadzór i koordynowanie działań pracowników w aplikowania o środki zewnętrzne w imieniu wydziału na realizację projektów badawczych, dydaktycznych i inwestycyjnych,
- Wspomaganie pracowników WA w zakresie przygotowania wniosków na granty we współpracy z RCIiTT oraz odpowiednimi działami ZUT,
- Przygotowanie raportów rocznych zakresie aplikowania o środki z różnych źródeł finansowania krajowych i zagranicznych oraz odpłatnej działalności badawczej.
- Nadzór oraz inne prace
- Nadzór nad prawidłowością planów obciążeń i rozliczeń rocznych dydaktyki,
- Nadzór nad bieżącą obsługą studentów i pomoc w sytuacjach wymagających interwencji,
- Nadzór nad prawidłowością ewidencji sprzętu komputerowego i aparatury na WA,
- Współpraca z Kierownikiem Obiektu w zakresie zlecania bieżących napraw,
- Inne prace zlecone przez bezpośredniego przełożonego.
WYMAGANIA
- wykształcenie wyższe w zakresie finansów, administracji, zarządzania,
- staż pracy (udokumentowany świadectwami pracy) min. 8 lat, w tym 4 lata na stanowisku specjalisty, dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy na uczelni wyższej,
- znajomość języków obcych: j. angielski w stopniu komunikatywnym w mowie i piśmie, dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy w języku angielskim,
- biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie,
- doświadczenie w realizacji i pozyskiwaniu projektów finansowanych ze źródeł zewnętrznych, a w szczególności europejskich,
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych',
- biegła znajomość obsługi programów pakietu MS Office (szczególnie Word, Excel, MSTeams),
- znajomość rozwiązań IT stosowanych w pracy dziekanatu i Wydziału w tym np. systemów UczelniaXP,
- znajomość obsługi systemów typu ERP,
- ogólna znajomość aktów prawnych dotyczących szkolnictwa wyższego,
- ogólna znajomość zasad realizacji procesu dydaktycznego w uczelni,
- umiejętność poprawnego formułowania pism urzędowych,
- bardzo dobra organizacja pracy,
- umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, odpowiedzialność w realizowaniu powierzonych zadań, dokładność, terminowość.
OFERUJEMY
- pracę w wymiarze pełnego etatu w oparciu o umowę o pracę
- możliwość rozwoju i zdobywania wiedzy,
- pracę w Uczelni o ugruntowanej pozycji na rynku edukacyjnym,
- przyjazną atmosferę,
- pracę w profesjonalnym zespole,
- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym:
- możliwość ubiegania się o niskoprocentową pożyczkę na cele mieszkaniowe, zawieraną na okres zatrudnienia,
- dofinansowanie do wypoczynku,
- dofinansowanie do zwiększonych kosztów utrzymania w okresie świątecznym,
- dostęp do ośrodków wypoczynkowych w miejscowościach nadmorskich.
WYMAGANE DOKUMENTY
- C.V.,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych. (format: docx, rozmiar: 15,95 kB)
- oświadczenie o zapoznaniu się z procedurą zgłaszania naruszeń prawa (format: docx, rozmiar: 15,73 kB)
Procedura zgłaszania naruszeń prawa (format: docx, rozmiar: 44 kB)
Oferty prosimy przesłać do dnia 21.11.2024 r. do godziny 12:00 drogą e-mailową na adres: kadry-rekrutacja@zut.edu.pl (w tytule maila wpisując „nabór na stanowisko Kierownika Dziekanatu”) lub w formie papierowej z dopiskiem ,,nabór na stanowisko Kierownika Dziekanatu” na adres:
Dział Kadr
Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie
al. Piastów 17 pok. 217C
70-310 Szczecin
Rozstrzygnięcie naboru nastąpi do dnia 29.11.2024 r.
Informujemy, iż skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi osobami.
Powyższa oferta może zostać wykorzystana do innych rekrutacji prowadzonych przez Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie. W tym celu proszę w CV zamieścić dodatkową zgodę o następującej treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Zachodniopomorski Uniwersytecie Technologicznym w Szczecinie, al. Piastów 19, danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym do celów przyszłych rekrutacji”.