MIEJSCE PRACY: Inspektorat BHP, Szczecin, al. Piastów 48 (Budynek Jednostek Międzywydziałowych)
OPIS STANOWISKA
Zakres obowiązków zgodnie z rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz.U. z 1997 r. nr 109, poz. 704, z późn. zm.), obejmujący m.in.:
- przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy;
- sporządzanie protokołów ustalania okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy, opracowywanie projektów poleceń wynikających z postępowania powypadkowego;
- przeprowadzanie dochodzeń z wypadków w drodze do pracy lub z pracy do domu, sporządzanie kart wypadków w drodze do pracy lub z pracy;
- opracowywanie dokumentacji związanej z wypadkami studenckimi;
- przeprowadzanie szkoleń wstępnych bhp dla nowo zatrudnionych pracowników, prowadzenie rejestru oraz sporządzanie dokumentacji;
- współpraca z komórkami organizacyjnymi Uczelni w zakresie organizowania szkoleń okresowych bhp, sporządzanie dokumentacji oraz nadzorowanie terminowego ich realizowania;
- udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą oraz sporządzanie dokumentacji dotyczącej oceny ryzyka zawodowego;
- uczestniczenie w pracach Komisji BHP oraz społecznych przeglądach warunków pracy;
- sporządzanie statystycznych sprawozdań dotyczących warunków pracy, stosowania substancji niebezpiecznych oraz przekazywanie ich w terminie organom zewnętrznym.
WYMAGANIA
- wykształcenie wyższe – spełniające wymagania zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów
w sprawie służby bhp, - szkolenie okresowe dla pracowników służby bhp,
- bardzo dobra znajomość przepisów z obszaru bhp,
- umiejętności interpersonalne, rzetelność, systematyczność,
- znajomość obsługi programów komputerowych tj. pakietu Microsoft Office (Word, Excel) oraz obsługi sprzętu biurowego.
OFERUJEMY
- stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy),
- możliwość rozwoju i zdobywania wiedzy,
- pracę w Uczelni o ugruntowanej pozycji na rynku edukacyjnym,
- przyjazną atmosferę,
- pracę w profesjonalnym zespole,
- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym:
- możliwość ubiegania się o niskoprocentową pożyczkę na cele mieszkaniowe, zawieraną na okres zatrudnienia,
- dofinansowanie do wypoczynku,
- dofinansowanie do zwiększonych kosztów utrzymania w okresie świątecznym,
- dostęp do ośrodków wypoczynkowych w miejscowościach nadmorskich.
WYMAGANE DOKUMENTY
- C.V.,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych. (format: docx, rozmiar: 15,95 kB)
- dodatkowo do wglądu podczas rozmowy kwalifikacyjnej: dokumenty potwierdzające wykształcenie, nabyte kwalifikacje zawodowe, ukończone kursy, szkolenia itp. ),
Oferty prosimy przesłać do dnia 28.10.2024 r. drogą e-mailową na adres: kadry-rekrutacja@zut.edu.pl (w tytule maila wpisując „nabór na st. inspektora/specjalistę ds. BHP” lub w formie papierowej z dopiskiem ,,nabór na st. inspektora/specjalistę ds. BHP” na adres:
Dział Kadr
Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie
al. Piastów 17 pok. 217C
70-310 Szczecin
Rozstrzygnięcie naboru nastąpi do dnia 06.11.2024 r.
Informujemy, iż skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi osobami.
Powyższa oferta może zostać wykorzystana do innych rekrutacji prowadzonych przez Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie. W tym celu proszę w CV zamieścić dodatkową zgodę o następującej treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Zachodniopomorski Uniwersytecie Technologicznym w Szczecinie, al. Piastów 19, danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym do celów przyszłych rekrutacji”.