Kancelaria Główna
70-310 Szczecin, al. Piastów 17
tel. 91 449-49-63
e-mail: kancelaria@zut.edu.pl
Godziny przyjęć:
Poniedziałek – Piątek 8:00 – 15:30 dla osób z zewnątrz
8:00 - 13.00 dla pracowników Uczelni.
Informujemy, że z przyczyn niezależnych od Kancelarii Głównej w dn. 30.09.2024 r. (poniedziałek) nie odbędzie się przewóz poczty wewnętrznej pomiędzy Kancelarią Główną a jednostkami zlokalizowanymi w obiektach oddalonych od Rektoratu. W sprawach pilnych należy we własnym zakresie przekazać dokumenty do właściwych jednostek.
Informujemy, że przewóz poczty wewnętrznej w tym tygodniu odbędzie się w dniach 24.09.2024 (wtorek) i 26.09.2024 (czwartek), natomiast od przyszłego tygodnia przewóz poczty wewnętrznej będzie odbywał się wg terminów obowiązujących w roku akademickim, tj.: poniedziałki, środy i piątki.
Informujemy, że zgodnie z Pismem Okólnym nr 5 Kanclerza ZUT z dn. 7 czerwca 2024 r. dokumenty w Kancelarii Głównej są przyjmowane od pracowników Uczelni w godzinach 8.00-13.00.
W pozostałych godzinach dokumenty prosimy przekazywać bezpośrednio do właściwej jednostki, bądź w w odpowiednio opisanej kopercie zostawić w urnie znajdującej się w holu na parterze Rektoratu (obok windy) lub na portierni Rektoratu.
Listy do wysłania za pośrednictwem operatora pocztowego będą nadane w tym samym dniu, pod warunkiem dostarczenia ich do Kancelarii Głównej lub ww. urny do godz. 12.30.
Kancelaria Główna informuje o wydanym przez JM Rektora piśmie okólnym nr 11 z dnia 16 listopada 2021 r., (format: pdf, rozmiar: 591 kB) w którym to zobowiązuje się wszystkie jednostki uczelni do podawania w korespondencji zewnętrznej podstawowego adresu uczelni, tj. al. Piastów 17, 70-310 Szczecin. Tekst pisma okólnego (format: docx, rozmiar: 17,10 kB)w załączeniu.
Kancelaria Główna informuje, iż szczegółowe informacje dotyczące nadania przesyłek kurierskich znajdują się w zakładce "Przesyłki kurierskie".
Usługi pocztowe w zakresie wysyłania przesyłek listowych krajowych i zagranicznych o wadze do 2000 g w okresie 36 miesięcy począwszy od 13 grudnia 2021 r. wykonywać będzie wyłącznie firma Speedmail Sp. z o.o. , zgodnie z Komunikatem Kanclerza nr 5 z 2021 r.
Pozostałe zasady wysyłania przesyłek listowych pozostają bez zmian.
Kancelaria Główna przypomina, że przewóz poczty wewnętrznej, realizowany przez kierowcę, w okresie od października do czerwca odbywa się w następujące dni: poniedziałek, środa, piątek. W okresie od lipca do września przewóz odbywa się we wtorki i piątki.
W przypadku zmiany terminu/odwołania przewozu poczty wewnętrznej Kancelaria Główna informuje o tym fakcie stałe punkty odbioru korespondencji od poszczególnych jednostek.
Zgodnie z Komunikatem nr 3/2009 Kanclerza ZUT z dnia 15.04.2009 r. w sprawie działalności Kancelarii Głównej z późniejszą aktualizacją (Komunikat nr 8/2009 Kanclerza ZUT z dnia 25.11.2009 r.), Kancelaria Główna pracuje według obowiązujących zasad.
Wysyłanie korespondencji przez Kancelarię Główną:
Kancelaria Główna przyjmuje do ekspedycji wyłącznie listy całkowicie przygotowane do wysłania, tj.:
- kompletnie zaadresowane,
- opieczętowane (pieczątka nagłówkowa jednostki / komórki organizacyjnej)
- opatrzone symbolem jednostki i znakiem sprawy, np. kancelaria główna (AKG)/ sygnatura pisma,
- z opisaną formą wysłania listu (np „polecony”, „priorytet polecony”, „priorytet polecony z potwierdzeniem odbioru”.
W przypadku listów poleconych wysyłanych w ilość powyżej 10 szt. każda jednostka / komórka jest zobowiązania do wykonania listy zbiorczej oraz ułożeniu listów wg jej kolejności. Wzór listy umieszczony poniżej - do pobrania.
Listę tą proszę wysyłać w formie elektronicznej na adres e-mail: kancelaria@zut.edu.pl (nie dostarczać listy w formie papierowej!)
Do pobrania: lista zbiorcza listów poleconych
- Korespondencja wysyłana jest tego samego dnia, jeżeli zostanie złożona w Kancelarii Głównej do godziny 12 30
- Kancelaria Główna przyjmuje do ekspedycji przesyłki o wadze do 2000 g (krajowe i zagraniczne). Przesyłki o wadze powyżej 2000 g jednostka / komórka organizacyjna wysyła we własnym zakresie.
Wysłanie korespondencji i przesyłek pocztą kurierską pozostaje w gestii zainteresowanych jednostek.
Przyjmowanie korespondencji przez Kancelarię Główną:
- Kancelaria Główna rejestruje korespondencję wpływającą do Uczelni w formie przesyłek poleconych oraz za potwierdzeniem odbioru. Listy zwykłe rozdzielane są bezpośrednio na jednostki ZUT bez rejestracji.
- Koszt zwrotu każdej nie podjętej przez adresata przesyłki poleconej, która została powierzona do ekspedycji przez Kancelarię Główną ponosi jednostka wysyłająca.
- Obsługa nadawcza i ekspedycja w przypadku konferencji i sympozjów organizowanych przez wydziały / jednostki międzywydziałowe – uczelniane pozostają w gestii tych jednostek.
W Kancelarii Głównej obowiązują zasady wydawania poczty:
- Korespondencja rejestrowana jest i rozdzielana na poszczególne jednostki oraz wydawana za potwierdzeniem odbioru.
- Do odbioru korespondencji z Kancelarii Głównej należy upoważnić na piśmie maksymalnie 2 osoby z poszczególnych wydziałów, jednostek uczelnianych – międzywydziałowych oraz administracji centralnej.
- Pracownicy Rektoratu, odbierają korespondencje oraz prasę codzienną osobiście.
- Korespondencja dla jednostek mieszczących się poza Rektoratem może być przekazywana osobą upoważnionym, za pośrednictwem wyznaczonej osoby (kierowcy), na pisemny wniosek osoby decyzyjnej z poszczególnych jednostek / komórek organizacyjnych Uczelni.
Szczegółowy zakres zadań Kancelarii Głównej ZUT reguluje „Instrukcja Kancelaryjna”