Zgodnie z Zarządzeniem nr 29 Rektora z dnia 5 czerwca 2013 r. w sprawie pieczęci urzędowych i pieczątek służbowych na druku “Zamówienie na pieczątki” należy potwierdzić treść pieczątek:
- w dziale Kadr (zgodność pieczątek imiennych)
- w dziale Organizacyjno – Prawnym (zgodność pieczątek firmowych i nagłówkowych)
- w dziale do Spraw Studenckich/Dziale Kształcenia/Szkole Doktorskiej ( zgodność pieczątek dla studentów i doktorantów)
Do pobrania:
- wniosek o zamówienie pieczątki służbowej (format: docx, rozmiar: 19,41 kB)
- wniosek o likwidację pieczątki służbowej (format: doc, rozmiar: 28 kB)
- wniosek o zamówienie pieczęci urzędowej (format: doc, rozmiar: 34 kB)
Wydanie nowych pieczęci urządowych i pieczątek służbowych , zamawianych w miejsce pieczęci i pieczątek zużytych, uszkodzonych lub nieaktualnych, następuje po zwrocie pieczęci i pieczątek dotychczas używanych.
Pieczęcie urzędowe i pieczątki służbowe wykonane z pominięciem wymogów stawianych w niniejszym zarządzeniu uznaje się za nielegalne.
Do pobrania: Zarządzenie nr 29 Rektora ZUT z dnia 5 czerwca 2013 r. w sprawie wprowadzenia Instrukcji postępowania z pieczęciami urzędowymi i pieczątkami służbowymi w Zachodniopomorskim Uniwersytecie Technologicznym w Szczecinie (z późn. zm.). (format: doc, rozmiar: 133 kB)