![obrazek](/fileadmin/templates/v6.1/wydzialy_nowe_obrazy/WI.png)
metryka
Jednostka organizacyjna | Wydział Informatyki |
Nazwa | Cyberbezpieczeństwo |
Forma studiów | niestacjonarna |
Poziom kształcenia | studia podyplomowe |
Wymagane wykształcenie | wyższe |
Limit | 15 miejsc |
Opłata za studia | 14 000 zł |
Opis studiów
Adresaci, do których skierowana jest oferta studiów podyplomowych
Studia podyplomowe cyberbezpieczeństwo skierowane są do absolwentów kierunków informatyka techniczna i telekomunikacja oraz informatyka, a także dla absolwentów innych kierunków obecnie pracujących w IT lub posiadających odpowiednią wiedzę i umiejętności z zakresu technologii informatycznych. Studia mają charakter specjalistyczny i są przeznaczone dla osób pragnących zajmować się zawodowo kwestiami związanymi z technicznymi aspektami cyberbezpieczeństwa oraz dla osób pragnących poszerzyć swoje kompetencje w tym zakresie. Kandydaci powinni posiadać na podstawowym poziomie umiejętności i wiedzę w zakresie: administracji systemami Linux oraz Windows w infrastrukturze sieciowej, pisania skryptów w Linux i Windows, programowania w języku Python oraz wiedzę dotyczącą konfiguracji urządzeń sieciowych.
Cel studiów
Głównym celem studiów podyplomowych cyberbezpieczeństwo jest przekazanie specjalistycznej wiedzy teoretycznej i nabycie praktycznych umiejętności. Dzięki współpracy Uczelni z firmą CDeX PSA, która dostarcza specjalistyczne i wysoko zaawansowane technologicznie rozwiązania pozwalające na efektywniejsze, szybsze i realistyczne nabywanie umiejętności (Poligon CDeX), studia podyplomowe mogą znacząco przyczynić się do mitygacji opisanych powyżej problemów. Dodatkowo, studia podyplomowe w zakresie cyberbezpieczeństwa są odpowiedzią na potrzeby rynku pracy w Polsce i Europie oraz wpisują się w strategię rozwoju uczelni tworzących niniejszy program studiów.
Po ukończeniu studiów uczestnik otrzymuje świadectwo ukończenia studiów podyplomowych.
Czas trwania
Program studiów obejmuje wykłady, ćwiczenia audytoryjne w formie studiów niestacjonarnych. Studia trwają dwa semestry. Zjazdy odbywają się w soboty i w niedzielę po około 8 godzin.
Szczegółowy rozkład zajęć w semestrze zostanie podany do wiadomości przed rozpoczęciem semestru.
Terminy rekrutacji
Rejestracja w Internetowej Rekrutacji Kandydatów IRK | 15 lipca – 23 września 2024 r. |
Składanie kompletu dokumentów | 15 lipca – 23 września 2024 r. |
Przyjęcia na studia podyplomowe odbywają się zgodnie z kolejnością składania przez kandydatów kompletu dokumentów, po uprzednim zarejestrowaniu się w IRK.
Wykaz dokumentów
Kandydat po zarejestrowaniu się w Internetowej Rekrutacji Kandydata, zobowiązany jest złożyć następujący komplet dokumentów:
- kwestionariusz osobowy (wydruk z Internetowej Rekrutacji Kandydata IRK);
- kserokopia dyplomu ukończenia studiów wyższych potwierdzona przez Uczelnię - oryginał dyplomu do wglądu komisji rekrutacyjnej;
- jedna aktualna fotografia
W przypadku kandydatów cudzoziemców dodatkowo:
- należy złożyć kserokopię paszportu lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość kandydata - oryginał dokumentu do wglądu komisji rekrutacyjnej;
- kandydat musi posiadać potwierdzoną znajomość języka polskiego;
- zaleca się, aby zagraniczne dokumenty o wykształceniu były odpowiednio zalegalizowane lub opatrzone apostille;
- dokumenty sporządzone w języku obcym powinny zostać przetłumaczone na język polski przez polskiego tłumacza przysięgłego lub tłumacza w kraju macierzystym kandydata, z tym że tłumaczenie takie powinno zostać potwierdzone przez polskiego konsula urzędującego w tym kraju.
Dokumenty należy złożyć w sekretariacie studiów podyplomowych cyberbezpieczeństwo osobiście lub pocztą tradycyjną (zalecamy - list polecony za potwierdzeniem zwrotnym) lub kurierem.
Adres: Wydział Informatyki ul Żołnierska 49, 71-210 Szczecin, pok. 124 w godz. 8:00-15:00 z dopiskiem - Studia podyplomowe cyberbezpieczeństwo.
Opłaty
Całkowity koszt studiów: 14 000 zł (2 semestry).
Uwaga!
Istnieje możliwość dokonania opłaty w ratach.
Możliwość wystawienia faktury.
ZUT nie pobiera opłat z tytułu wpisowego oraz opłaty rekrutacyjnej.
Kontakt
Sekretariat:
mgr Sylwia Hardej
tel. 91 449 56 62
email: shardej@zut.edu.pl
Kierownik:
dr hab. inż. Tomasz Hyla, prof. ZUT
tel. 91 449 55 70
email: thyla@zut.edu.pl
Pozostałe informacje